افزایش بیماران بستری در بیمارستان های دولتی اردبیل - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۰

افزایش بیماران بستری در بیمارستان های دولتی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارتقا خدمات درمان بیمارستان های دولتی استان تعداد بیماران بستری 7.3 درصد افزایش یافته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)