لزوم تبدیل خراسان جنوبی به پایانه صادرات سوخت شرق کشور - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۷

لزوم تبدیل خراسان جنوبی به پایانه صادرات سوخت شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر پرویزی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران اظهار داشت: در ولایت های فراه، هرات و نیمروز افغانستان تلاش می کنیم تا به تعامل برسیم. وی ادامه داد: با مذاکراتی که با والیان این سه ولایت صورت گرفته است، تقاضای آنها برای گاز، برق، سوخت و افزایش ساعت کاری در گمرک مطرح شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)