زیان 32 درصدی پالایشی ها در یک ماه - ایستا نیوز

ایستا نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱

زیان 32 درصدی پالایشی ها در یک ماه

ایستانیوز:سهامداران بورس تهران که در سال گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته و زیان های زیادی را متحمل شده بودند، در ابتدای سال و با رشد طوفانی بورس و آغاز رشد قیمت ها اندکی از زیان های خود را جبران کرده و نسبت به آینده بازار سهام امیدوار تر شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)