30 سال است پروژه مصلی رها شده است/ شهرداری کار را به اتمام می رساند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۴

30 سال است پروژه مصلی رها شده است/ شهرداری کار را به اتمام می رساند

ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ، با اشاره به پیشنهاد شهرداری تهران برای ورود به اتمام ساخت پروژه مصلی در شهر تهران گفت: حدود 30 سال است که از این پروژه می گذرد و در این مدت هزینه های زیادی برای نظام به بار آمده است. وی تصریح کرد: طولانی بودن و هزینه های سنگین پروژه مصلی باعث مشکلاتی برای نظام شده است و همین امر باعث شده که شهرداری تهران به این پروژه ورود پیدا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)