اختلال روانی در بیش از 23 درصد افراد جامعه - روزنامه ابتکار

روزنامه ابتکار ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۸

اختلال روانی در بیش از 23 درصد افراد جامعه

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 23.6 درصد از جامعه نشانه هایی از اختلال روانی از قبیل افسردگی، اعتیاد و بیماری مزمن روانی دارند که بخشی از این اختلالات خطرناک است. به گزارش ایرنا، محمدهادی ایازی درمراسم افتتاحیه نخستین مرکز اقامتی مدل طبی زنان و زنان باردار مصرف کننده مواد مخدرکه روز چهارشنبه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، گفت: معتاد و گروه های جدید مبتلابه به مواد افیونی بخشی از واقعیت های اجتماعی هستند که غیرقابل انکارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)