سال گذشته 454 نفر در اصفهان سقط درمانی کردند - روزنامه جوان آنلاین

روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۱

سال گذشته 454 نفر در اصفهان سقط درمانی کردند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در سال گذشته تعداد 555 نفر، متقاضی دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد، 454 نفر موفق شدند این مجوز را دریافت کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)