بیش از 393 هزار نوبت سر دام در درمیان علیه بیماری های دامی واکسینه شدند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۸:۳۳

بیش از 393 هزار نوبت سر دام در درمیان علیه بیماری های دامی واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، مرتضی معراجیان اظهار داشت: تعداد 393 هزار و 302 نوبت سر واکسیناسیون از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته که شامل مایه کوبی علیه بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام و بیماری های واگیر دامی از جمله بیماری شاربن، آبله، تب برفکی، هاری، بروسلوز(تب مالت) و پی پی آر می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)