احیای سهمیه بندی اعضای اوپک با رفع تحریم های نفتی ایران - شانا

شانا ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۵

احیای سهمیه بندی اعضای اوپک با رفع تحریم های نفتی ایران

یکی از نمایندگان عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در این سازمان اعلام کرد در صورت بازگشت نفت ایران پس از توافق نهایی هسته ای، اوپک باید دوباره سهمیه بندی تولید نفت اعضا را که در سال 2008 میلادی کنار گذاشته بود، آغاز کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)