وعده ای جدید: ارایه نسل 5 در ایران - آی تی آنالایز

آی تی آنالایز ۱۳۹۳/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۵

وعده ای جدید: ارایه نسل 5 در ایران

ظاهرا از زمانیکه ماجرای پرونده واگذاری مرکز تحقیقات مخابرات به شورای عالی فضای مجازی جدی شده است، این مرکز هر روز اخبار و اطلاعاتی ارایه کرده و سعی دارد خود را بسیار فعال نشان دهد. هنوز انبوهی از وعده های بزرگ یکی از مدیران این مرکز که پرسش های زیادی را در اذهان به دنبال داشت، داغ بود که رییس این مرکز وعده بزرگتری داد. بر اساس گزارش خبرگزاری مهر رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی برای ورود نسل پنجم موبایل به ایران تا 6 ماه آینده خبر داد! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)