انتقال آب از سد جگین به غرب جاسک و سیریک ضروری است / آب شیرین کن سیریک هرچه سریعتر در مدار قرار گیرد - شبکه اطلاع رسانی دانا

شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۱

انتقال آب از سد جگین به غرب جاسک و سیریک ضروری است / آب شیرین کن سیریک ...

نماینده مردم میناب،رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در شرق استان گفت:انتقال آب از سد جگین به غرب جاسک و سیریک ضروری است و آب شیرین کن سیریک باید هرچه سریعتر در مدار قرار بگیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)