بی .بی سی: عربستان، عدن را در آستانه فاجعه قرار داده است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۰

بی .بی سی: عربستان، عدن را در آستانه فاجعه قرار داده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، فعالان در زمینه اقدامات کمک رسانی به مردم یمن اعلام کردند که حملات مستمر به این کشور به مدت چندین هفته منجر به سقوط نظام بهداشتی در عدن شده است. بر اساس گزارش وبگاه خبری بی.بی.سی عربی، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که بیمارستان های عدن پُر از قربانیان بمباران های حملات هوایی شده است به نحوی که برخی از آنها در فضای باز خدمات پزشکی دریافت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)