پرستاران سنگ صبور و همدم بیماران هستند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۵

پرستاران سنگ صبور و همدم بیماران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرماندار عنبرآباد به همراه مدیر شبکه بهداشت شهرستان عنبرآباد شامگاه چهارشنبه با حضور در اورژانس شبانه روزی عنبرآباد از پرستاران حاضر در شیفت شب اورژانس تقدیر به عمل آورد. مدیر شبکه بهداشت شهرستان عنبرآباد در جمع پرستاران گفت: پرستاران تنها نگه دارنده بیماران نیستند، بلکه سنگ صبور آنها و حتی همدم و همیار آنها هستند تا بتوانند در بهبود وضعیت بیماران شتاب بخشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)