رحمتی و حسینی درباره درگیری آخر بازی چه گفتند؟ - نوشهر آنلاین

نوشهر آنلاین ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۰

رحمتی و حسینی درباره درگیری آخر بازی چه گفتند؟

به گزارش نوشهرآنلاین ،دروازه بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هیچ توهینی به سیدجلال حسینی نکردم، گفت: او دوست من است و سال های خوبی را کنار او گذراندم. سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم استقلال به آنچه می خواست دست پیدا کرد و توانست در یک دیدار سنگین بازی را با برد به پایان برساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)