سعیدی: آقای وزیر! چرا به جای عذرخواهی از مردم در حادثه قطار گفتید مردم بیمه هستند؟/ مقدسی: زیبنده تر این بود که آخوندی بعد از حادثه قطار استعفا می داد - قومس