یک ویرانه درباشگاه تراکتور تحویل گرفتم/ مثل رئال ما را ببخشند - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۸

یک ویرانه درباشگاه تراکتور تحویل گرفتم/ مثل رئال ما را ببخشند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه یک ویرانه در این باشگاه تحویل گرفته بود، از بدهی 6 میلیاردی باشگاه به خارجی ها خبر داد و گفت: تا الان خطر کسر 18 امتیاز را پشت سر گذاشته ایم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)