هدف ماهواره غیرت زدایی از خانواده هاست - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۸

هدف ماهواره غیرت زدایی از خانواده هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سالار مؤمنی ظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم خورموج در مصلای امام خامنه ای این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی و سیدمیربهزاد شهریاری، به بیان آسیب های اجتماعی پرداخت و یکی از آسیب های اجتماعی را شبکه های ماهواره ای دانست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)