فرمانداری ها و بخشداری های اردبیل مجری برگزاری سالم انتخابات هستند - خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۳

فرمانداری ها و بخشداری های اردبیل مجری برگزاری سالم انتخابات هستند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها اردبیل مجری برگزاری سالم انتخابات هستند و دولت به هیچ وجه به دنبال انتخاب نماینده همراه و همسو نیست و به آرای مردم احترام می گذاریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)