چرا زنگنه خودکفایی بنزین را دبه کرد؟/ تکنوکرات هایی که به دنبال واردات هستند - قدس آنلاین

قدس آنلاین ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۶

چرا زنگنه خودکفایی بنزین را دبه کرد؟/ تکنوکرات هایی که به دنبال واردات ...

وزیر نفت هفته گذشته رسما اعلام کرد من هیچ وقت نگفتم در تولید بنزین خودکفا می شویم، این گفته زنگنه در کنار عملکرد خود و مسئولان وزارت نفت نشان می دهد نباید از این تکنوکرات ها انتظار داشت که به فکر خودکفایی در تولید بنزین باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)