اسید پاشی در شاهرود قربانی گرفت/ 4 نفر مصدوم شدند - پیک نکا

پیک نکا ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۱

اسید پاشی در شاهرود قربانی گرفت/ 4 نفر مصدوم شدند

به گزارش پیک نکا ،خبر اسید پاشی بر روی خانواده ای اهل روستای قلعه آقا عبدالله در 20 کیلومتری شمال شاهرود و در بخش بسطام، بیان کرد کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است. وی افزود: این حادثه صبح شنبه صورت گرفته و طی آن یک خانواده شامل یک مرد، یک زن و دو کودک دختر و پسر مورد اسید پاشی قرار گرفته اند. منابع نیروی انتظامی نیز ضمن تایید این خبر با بیان اینکه عامل اسیدپاشی دستگیر شده است اما از اعلام رسمی تعداد حادثه دیدگان امتناع کردند مهر ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)