پیشنهاد ایران برای پیمان دوجانبه پولی با چند کشور - تعامل

تعامل ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱

پیشنهاد ایران برای پیمان دوجانبه پولی با چند کشور

با وجود تردیدهای قبلی بانک مرکزی برای اجرای پیمان های پولی دوجانبه، معاون ارزی بانک مرکزی از پیشنهاد اجرای پیمان دوجانبه پولی از سوی ایران به چند کشور خبر داد و گفت: ایران در مبادلات با کشورهای مختلف از دلار استفاده نمی کند. غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی در گفت وگو با تسنیم با بیان این که به دنبال آن هستیم تا پیمان دوجانبه پولی را با تعدادی از کشورها اجرا کنیم، اظهار داشت: در این راستا پیشنهاداتی را با تعدادی از کشورها مطرح کردیم و به زودی مذاکرات را شروع می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)