نوسازی محله به محله در بافت فرسوده - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۵

نوسازی محله به محله در بافت فرسوده

گروه مسکن: شهردار تهران روز گذشته در جلسه با عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی برای ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده کلان شهر تهران طرحی را پیشنهاد داد که بر مبنای الگوی نوسازی بافت فرسوده محله به محله طراحی و اجرایی شود. محمدباقر قالیباف شهردار تهران در خصوص این طرح توضیح داد: ساماندهی بافت ها، موضوعی پلاک به پلاک است و گاه در یک پلاک، 10 خانواده متفاوت زندگی می کنند. از این رو باید این پدیده اجتماعی را در مقیاس یک یکم، به معنای بررسی خانه به خانه تعریف کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)