سامانه الکترونیکی معاملات دولتی همچنان در خواب +سند - صبا ایران

صبا ایران ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵

سامانه الکترونیکی معاملات دولتی همچنان در خواب +سند

درحالی که وزارت صنعت بیش تر از یک ماه قبل با رونمایی از سامانه ستاد از ثبت نام 20 هزار تامین کننده در این سامانه خبر داده بود، وب سایت این سامانه همچنان در حالت "دان" قرار داشته و هیچ نوع عملیاتی انجام نمی دهد. خبرگزاری تسنیم: حدود یک ماه قبل رئیس سازمان تجارت الکترونیکی وزارت صنعت در یک نشست خبری از سامانه تداراکات دولت رونمایی کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)