مرد سال فوتبال ایران در لیگ چهاردهم گفت: با کسب این عنوان به طور قطع کارم برای سال آینده بسیار سخت شده است. - ایفنام

ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۳

مرد سال فوتبال ایران در لیگ چهاردهم گفت: با کسب این عنوان به طور قطع کارم ...

به گزارش ایفنام ، قاسم حدادی فر پس از اینکه به عنوان مرد سال فوتبال ایران در لیگ چهاردهم انتخاب شد در مورد شرایط ذوب آهن گفت: ذوب آهن شرایط خوبی دارد و در زمان مناسب تمرینات خود را آغاز کردیم و اردوی خوبی را در ترکیه سپری کردیم. وی ادامه داد: روز به روز به شرایط مسابقه نزدیک می شویم و انشاءالله از اول فصل کارمان را با قدرت آغاز کنیم هر چند که چند بازیکن تاثیرگذار از ترکیب ذوب آهن جدا شدند اما از سوی دیگر چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه شدند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)