اپراتور 2پایانه بندرشهیدرجایی تعیین شد/ رشد8میلیون کانتینری ظرفیت با تکمیل فاز3 - ایرنا
سایر منابع:
سایر خبرها
ضرورت ایجاد توان رقابتی حمل و نقل دریایی ایران با بازارهای بین المللی
به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای 13 تفاهمنامه همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با بخش های خصوصی به منظور سرمایه گذاری 100 هزار میلیارد ریالی در بنادر شمالی و جنوبی کشور، ضمن تبریک هفته حمل و نقل، گفت: خوشبختانه تحرک خوبی را در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی شاهد هستیم. وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از نظر بنده مهمترین
راهداری خراسان رضوی نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار در سال است/ متاسفانه میزان تخصیص بودجه بسیار کم است
حمل و نقل جاده ای است. دغاغله به ضرورت تجهیز حمل و نقل کالا و مسافر به علم و فناوری روز، افزود: طی 3-4 سال گذشته در بخش حمل و نقل کالا نیز به تبع دیگر بخش ها، با رکود مواجه شدیم و چند عامل باعث کاهش تقاضای بار در کشور شد. وی ادامه داد: بر همین اساس خواب کامیون ها و تریلرها در بنادر به 20 تا 22 روز رسید که معضلی اساسی محسوب می شد. مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا سازمان
تشریح سناریوهای جمع آوری گازهای فلر/ طرح های ان جی ال و سرنوشت آن ها
میدان یادآوران، جفیر، دارخوین و یاران شمالی و جنوبی با سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلار توسط کنسرسیوم قرارگاه خاتم و پتروشیمی بندر امام (ره) در حال ساخت است. زبیدی در مورد پیشرفت پروژه ان جی ال خارگ می گوید: این پروژه که پیش تر با هدف جمع آوری حدود 600 میلیون فوت مکعب گازهای همراه میدان های دریایی منطقه خارگ (درود، ابوذر، فروزان) در دست اجرا بوده است اما به دلیل کمبود گازهای پیش بینی شده
مدیریت واحد کریدورهای بین المللی شرق و غرب
راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم امضای 13 تفاهمنامه جذب سرمایه در مناطق بندری کشور با بیان این که ظرف سه سال ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی باید به 8 میلیون TEU افزایش یابد که برای این کار به 860 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز داریم، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور در بندرعباس از صفر تا 100 تجهیزات روبنایی و استراتژیک توسط بخش خصوصی تامین می شود. معاون وزیر
مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد: امضای قرارداد اپراتوری 5 ساله بندر شهید رجایی
بین المللی را افزایش دهیم. به گزارش ایسنا، در جریان مراسم 13 تفاهمنامه همکاری میان سازمان بنادر و بخش های مختلف دولتی و خصوصی به امضاء رسید. این تفاهمنامه ها که ارزش 10 هزار میلیارد تومانی دارند میان وزارت راه، بنیاد مستضعفان، صندوق ضمانت صادرات و شرکت عمران و بهسازی شهرهای جدید بسته می شود. این طرح ها در بنادر رجایی، امام خمینی، بوشهر، چابهار، خرمشهر، امیرآباد، انزلی و نوشهر به امضا در خواهند آمد.
ورود سرمایه بخش خصوصی به بنادر
ای شکست خورده برای بخش خصوصی تبدیل خواهد شد؟ تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر توسط ارگان های ذی ربط براساس تفاهمنامه های امضاشده با سازمان بنادر و دریانوردی کشور، بخش خصوصی در بندرهای شهیدرجایی، امام خمینی (ره)، خرمشهر، بوشهر، چابهار، بندر امیرآباد، انزلی و نوشهر 100 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند. ضمنا سازمان بنادر و دریانوردی نیز با چند شرکت دولتی برای ادامه
امضای 13 تفاهم نامه همکاری دریایی و بندری به ارزش 100 هزار میلیارد ریال
امام خمینی (ره)، بندر بوشهر، بندر چابهار، بندر خرمشهر، بندر امیرآباد، بندر انزلی و بندر نوشهر است. بنابراین گزارش سازمان بنادر و دریانوردی قصد دارد تفاهم نامه همکاری خود در اپراتوری بندر شهید رجایی با شرکت های سینا و بتا را به مدت 5 سال تمدید می کند.
تعیین پیمانکار فاز سوم بندر شهید رجایی تا 4 بهمن 96/ افزایش ظرفیت به 8 میلیون TEU
محمد راستاد امروز در مراسم امضای 13 تفاهم نامه دریایی و بندری به ارزش 100 هزار میلیارد ریال اظهار داشت: ارتقای ظرفیت کانتینری بنادر کشور در دستور کار سازمان بنادر است. وی گفت: با شروع زیرساخت فاز سوم بندر شهید رجایی که کمیسیون مناقصه آهن 4 بهمن ماه امسال اجرا و تکلیف پیمانکار مشخص می شود، در سه سال ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی به 8 میلیون TEU می رسد و 860 هزار میلیارد ریال سرمایه
تمدید اپراتوری بندر شهید رجایی با دو شرکت ایرانی به مدت 5 سال
محمد راستاد امشب در مراسم امضای 13 تفاهم نامه همکاری دریایی و بندری به ارزش 100 هزار میلیارد ریال از نهایی شدن اپراتوری بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: امشب تفاهم نامه اپراتوری این بندر با دو اپراتور ایرانی (سینا و بتا) که قرارداد همکاری خواهند داشت، در قالب مدیریت پایانه کانتینری و اپراتوری به مدت 5 سال و سرمایه گذاری تجهیزات استراتژیک امضا می شود. وی افزود: سازمان بنادر و دریا نوردی همه سرمایه گذاری کلان روبنایی و زیربنایی را در این بندر انجام داده است و کار در قالب اپراتوری خواهد بود. ...
ضرورت افزایش مزیت های رقابتی درصنعت دریایی
این بندر، توسعه بندر چابهار و بندر امام خمینی را در دستور کار داریم. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بندر هوشمند خواسته همه فعالان حوزه صنعت و دریانوردی است گفت: نکته بسیار مهم در توسعه بنادر اتصال این مراکز باری به حمل و نقل ریلی است. آخوندی ادامه داد: اصرار زیادی دارم که سازمان بنادر و دریانوردی بر روی این موضوع سرمایه گذاری کند و باید بنادر مهم کشورمان از جمله بندر
13 تفاهمنامه برای جذب سرمایه در مناطق بندری امضا شد
سرمایه گذاری امضا شده و که با احتساب تفاهمنامه های امشب تا پایان سال جاری به 100 هزار میلیارد ریال افزایش می یابد. در حاشیه امضای تفاهمنامه های جذب سرمایه گذاری، از کتاب "مجموعه قوانین، مقررات و دستورالعمل های مناطق بندری" ابا هدف اطلاع رسانی عمومی و تسهیل دسترسی سرمایه گذاران، صاحبان کالا و فعالان اقتصادی رونمایی شد. سال گذشته در چنین روزهایی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل وقت سازمان بنادر قرارداد سرمایه گذاری 36 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در 8 بندر کشور امضا شد.
آخوندی: بقای بنادر به شهر بندری بستگی دارد
عباس آخوندی در مراسم امضای 13 تفاهمنامه جذب سرمایه در مناطق بندری کشور با بیان این که شاهد تحرک خوبی در حمل و نقل دریایی هستیم، اظهار کرد: قدرت رقابت، تجهیزات، ایمنی، عملکرد روان و آسان، سخت افزار و نرم افزار، سیستم های مقررات و.. از جlله موارد مهم در حوزه بنادر است، سرجمع باید سازمان بنادر ثابت کند قدرت رقابت با جنوب ایران را دارد، اگر نتواند این کار را انجام دهد با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
اپراتوری بندر شهید رجایی به 2 شرکت ایرانی واگذار شد
رجایی پس از چند سال، تصریح کرد: بحث اپراتوری ترمنیال یک و دو خوشبختانه نهایی شد و امشب تفاهمنامه ای با دو اپراتور داخلی که با اپراتورهای خارجی قرارداد همکاری دارند در قالب مدیریت ترمنیال کانتینری به مدت 5 سال واگذار می شود. وی با یادآوری این که برای دو پایانه بندر شهید رجایی سازمان بنادر تمام سرمایه گذاری کلان روبنایی و زیربنایی را انجام داده است، افزود: علی رغم وجود ظرفیت های خودبدر بندر
بندر چابهار، رقیب بنادر پاکستان و کشورهای عربی است/ توسعه بنادر ایران، نیازمند سرمایه گذاری خارجی
رشد منطقه خواهد شد. همچنین باعث یک حرکت توسعه ای در کل استان سیستان و بلوچستان خواهد شد. من فکر می کنم با اتمام کار فازهای بندر شهید بهشتی چابهار، شاید مشکل نیمی از افراد بیکار استان در این بندر حل شود و قابل حل هم هست. *آقای راستاد معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی اخیرا گفته بود با تکمیل فاز یک توسعه بندر بهشتی چابهار ظرفیت از 2.5 به 8 میلیون تن در
افزایش 55 میلیون تنی صادرات صنایع فولاد تا 1404 در بندر شهید رجایی
محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم امضای 13 تفاهم نامه همکاری با شرکت های بخش خصوصی گفت: یکی از برنامه های مهم و راهبردی سازمان بنادر ارتقای ظرفیت کانتینری کشور است. با شروع عملیات اجرایی زیرساخت های فاز 3 بندر شهید رجایی که مناقصه آن در 4 بهمن ماه سال جاری انجام می شود طی 3 سال ظرفیت کانتینری آن بندر به 8 میلیون TEU خواهد رسید. راستاد
بنادر هوشمند، نیاز بخش دریا و بندر/ بنادر نباید تنها محدود به تخلیه و بارگیری شوند
قرارداد اپراتوری که با ورود تجهیزات به بنادر امضا می شود؛ شاهد توسعه تمامی بنادر شمال و جنوبی کشور باشیم. وی ادامه داد: باید در بنادر شمالی و جنوبی کشور یک بندر هوشمند داشته باشیم و البته این خواسته تمامی فعالان حوزه دریایی است. وزیر راه و شهرسازی در ادامه به سفر اخیر خود به کشور هامبورگ اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از این بندر داشتم؛ 330 کیلومتر ریل در این بندر اجرایی شده و 16
امضای 13 تفاهم نامه با بخش خصوصی در حوزه بنادر
برگزار می شود. به گزارش تجارت نیوز، این تفاهم نامه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری تا پایان سال از سوی بخش خصوصی با همکاری تعدادی از دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام خواهد شد. همچنین بر اساس این تفاهم نامه ها قرار است چند شرکت خصوصی در حوزه های مختلف در بنادر شهید رجایی، امام خمینی، بوشهر، شهید بهشتی چابهار، خرمشهر، امیرآباد، انزلی و نوشهر سرمایه گذاری کند. مطالب مرتبط وبگردی
تعیین پیمانکار فاز سوم بندر شهید رجایی تا یک ماه دیگر
معاون وزیر راه و شهرسازی از انتخاب پیمانکار فاز سوم بندر شهید رجایی در چهارم بهمن ماه سال جاری خبر داد. محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر دریانوردی در مراسم امضای 17 تفاهمنامه دریایی و بندری با دستگاه های مختلف و بخش خصوصی به ارزش 100 هزار میلیارد ریال با اشاره افزایش ظرفیت کانتینری بنادر کشور اظهار داشت: پیمانکار فاز سوم بندر شهید رجایی چهارم بهمن ماه امسال مشخص می شود و در سه سال
امضای 1000 میلیارد تومان تفاهمنامه همکاری در حوزه حمل و نقل
13تفاهمنامه همکاری در حوزه حمل و نقل بنادر شمالی و جنوبی کشور به ارزش یک هزار میلیارد تومان دیشب با حضور وزیر راه و شهرسازی در تهران به امضا دستگاه های مختلف رسید. به گزارش خبرنگارما، این تفاهمات در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان حوزه فعالیت های بندری به امضا رسید که شامل همکاری میان سازمان بنادر با صندوق ضمانت صادرات،شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ،شرکت فرودگاه و هلدینگ سیاحتی و مراکز
واگذاری اپراتوری بتا و سینا در بندر شهید رجایی تا پنج سال
معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری اپراتوری دو شرکت بتا و سینا در بندر شهید رجایی تا پنج سال آینده خبر داد. 921933379024267.jpg به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد راستاد در مراسم روز ملی حمل و نقل و امضای 13 تفاهمنامه سازمان بنادر با دستگاه های مختلف از واگذاری قرارداد اپراتوری دو شرکت ایرانی بتا و سینا در بندر شهید رجایی خبر داد. رییس سازمان بنادر و دریانوردی ادامه
◄ مطالعه برای احداث یک بندر جدید در چابهار
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح جزئیات 14 تفاهم نامه جذب ده هزار میلیاردتومانی سرمایه گذاری در حوزه بنادر کشور تا پایان سال از سرمایه گذاری 8 هزار و 800 میلیاردتومان بخشی خصوصی در بنادر بازرگانی کشور خبر داد. به گزاش خبرنگار تین نیوز، محمد راستاد در برنامه توسعه ترانزیت دریایی؛ بایدها و نبایدها در شبکه خبر گفت: مطالعات احداث بندر اقیانوسی جدیدی در کنار بندر شهید بهشتی چابهار