روحانی صداوسیما را مجبور به پذیرش کرد - آفتاب نیوز
سایر منابع:
سایر خبرها
نکند ما به فرانسه ظلم کرده ایم و خبر نداریم!/نقش دولت در واکنش مشکوک بورس / دستور دولت به حجتی برای ...
رسانه ملی که باید زبان اکثریت مردم باشد چرا در موضوع توافق هسته ای نگاه مردم را در تحلیل ها و گزارش ها نادیده می انگارد؟ * گروهک تروریستی تکفیری داعش 19 زن را در موصل که با جهاد نکاح مخالفت کرده بودند، اعدام کرد. پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز گزارش داد: سعید مموزینی مسئول رسانه ای حزب دمکرات کردستان عراق روز دوشنبه گفت:داعش این 19 زن را طی دو روز گذشته اعدام کرده است. وی افزود: اخیراً شماری
مسئولان حداقل در ظاهر خود را انتقادپذیر نشان دهند!
منتشر شد که در آن از رسانه ها خواسته شده بود صرفاً به تعریف و تمجید از توافق هسته ای بپردازند! این برخوردها با رسانه های منتقد در حالی انجام می گیرد که رئیس جمهور دو سال پیش و در روز 12 مرداد سال 1392 در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفته بود: پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان. در گزارش دیروز کیهان با اشاره به این سخن رئیس جمهور آمده بود : حال پس از گذشت دو سال، نحوه برخورد دولت با منتقدان به گونه ای است که شاید بتوان گفت باید از برخورد دولت با منتقدان به خدا پناه برد!
گاف های زنجیره ای روزنامه های اصلاح طلب
خود را از بیانیه لوزان اعلام کرده اند در حالیکه بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری از دانشمندان هسته ای کشورمان پس از درج این نامه دروغین گفت: این نامه تشکر وجود داشته، اما برای توافق نامه ژنو نوشته شده بود نه برای بیانیه لوزان که این موضوع باید اصلاح شود . جعل مصاحبه اصلاح طلبان به بهانه تخریب رئیس قوه مجریه در جایی دیگر طشت رسوایی اصلاح طلبان وقتی از بام افتاد که در اسفند ماه 93
روحانی قبل از توافق، روحانی بعد از توافق
این یادداشت به قلم سیدعلی محقق در ادامه می افزاید: روحانی طی دو سال گذشته بارها از دریچه تلویزیون رودرروی خبرنگاران رسانه ملی وبه صورت زنده با مردم گفت و گوها کرده بود؛ در روزهای پیش از تحلیف و پس از رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، در هنگامه توافق ژنو و تفاهم سیاسی لوزان و در مقاطعی مانند سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم و هفته دولت. گفتگوی اخیر رئیس جمهور اما هم در محتوا و هم در نحوه بیان این
کیهان و خوانندگان
؟ باعث تاسف خواهد بود اگر که آقای رئیس جمهور در حقانیت کشورش شک داشته باشد و با دیده تردید نگاه کند. سمراق * اگر دولت توافق هسته ای را فتح الفتوح و قابل دفاع می داند چرا جلوی نقد منتقدین را گرفته رسانه های منتقد را یکی پس از دیگری تعطیل می کند ویا به آنها تذکر می دهد اجازه بدهند مردم به واقعیت های موجود مثل امتیازهای نقدی که داده ایم و محدودیت های گسترده ای که در برابر وعده های سر خرمن
توافق هسته ای، زمینه ساز تقویت همکاری اقتصادی- تجاری ایران و پاکستان است
علیرضا حقیقیان در مصاحبه با 'داون' که در شماره روز سه شنبه این روزنامه منتشر شد، خواستار افزایش تلاش ها برای ارتقای روابط و همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور شده و گفته است که ایران آمادگی دارد نیازهای پاکستان به انرژی را تامین کند. داون به نقل از حقیقیان نوشته است که طرح خط لوله گاز آی-پی مطمئن ترین، اقتصادی ترین، آسان ترین و امکان پذیرترین مسیر برای تامین گاز مورد نیاز پاکستان است. وی در
روحانی: پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان!
اساسی این اختیار را به مجلس داده است. نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مهم این است که قانون اساسی اجرا شود و این به صلاح جامعه است. مونولوگ راه به جایی نمی برد مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با کیهان گفت: موضوع پرونده هسته ای ایران یک موضوع ملی و فراملی است که هم زمان حال را تحت تاثیر قرار می دهد و هم راجع به آینده این سرزمین تصمیم
آقای روحانی؛ در برخورد با رسانه ها معتدل باشید!
به گزارش بی باک ، روزی روزگاری رئیس جمهوری در کشورمان ایران حکومت می کرد که همه حسابی به او فحش و ناسزا می دادند اما آن رئیس جمهور حتی وقتی خبر توقیف هتاک ترین روزنامه علیه دولت دهم ( روزنامه شرق) را شنید به این امر اعتراض کرد و خواستار رفع توقیف روزنامه هتاک علیه ارزشها و حتی دولت خود شد. با همه این اوصاف جماعتی او را دیکتاتور و خودرای خطاب می کردند اما امروزه متاسفانه رئیس جمهور محترم صراحتا
"از آرام شدن بورس" و "دلواپسی برای امانتداری آمانو" تا "دعا کنید توافق هسته ای به هم بخورد"
هیچ کس امنیت ملی اش را معامله نمی کند حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای رادیو تلویزیونی نظر خود را درباره مسائل اقتصادی سیاسی به ویژه توافق هسته ای مطرح کرد. این مصاحبه به صورت مستقیم از شبکه های خبر سیما و شبکه رادیو ایران پخش شد. در همین رابطه روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "رئیس جمهور اطمینان داد: هیچ کس امنیت ملی اش را معامله نمی کند"
انتقادها به رفتار غیرحرفه یی صدا و سیما
ی جهان صنعت هم در گزارش خود از این خطا به عنوان خطای امنیتی صدا و سیما یاد کرد و نوشت: با توجه به گستره بحث هسته ای ایران و با در نظر گرفتن قیل و قال های هریک از صاحبنظران دنیا، در داخل کشور و در رسانه تاثیرگذار ملی صداوسیما شاهد اشتباهاتی هستیم که شاید موجب تخریب بخشی از زحمات دیپلماتیک کشورمان شود. یادداشت هایی هم در ارتباط با این موضوع منتشر شد. روزنامه ی مردم سالاری دریادداشتی به انتقاد از
سخنانی از جنس متانت و منطق
کاسبان تحریم و منتقدان بدخواه و بهانه جو را که به خواسته های حزبی و جناحی خود در مخالفت با توافق هسته ای، رنگ و بوی انتقاد می زنند، برملا کرد و در عین حال به استقبال نقد و منتقدان منصف و دلسوز رفت. فارغ از شیوه پاسخگویی رئیس جمهور و با اینکه بخش زیادی از زمان مصاحبه به موضوع مذاکرات و توافق هسته ای اختصاص داشت اما دکتر روحانی تلاش کرد، پیامدها و ملاحظات اقتصادی توافق هسته ای را نیز در چند محور
کیهان و خوانندگان
/> 1556---0919 * رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد در توافق ژنو ما به تعهدات عمل کردیم و 5+1 نیز عمل نمودند! در حالی که بعد از توافق نه تنها کشتیرانی و نه بیمه از فهرست تحریم ها حذف نشدند بلکه چندین شرکت و افراد به لیست تحریم های ظالمانه اضافه شدند. صفری از رشت * با توجه به استقلال رسانه ملی شایسته است این سازمان از صدا و سیمای دولت خارج و با دعوت از افراد کارشناس و منصف
اخبار ویژه روزنامه های دوشنبه 12 مرداد
بین المللی به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت وگو خواهد کرد. این گفت وگو که از شبکه اول سیما، پرس تی وی و رادیو سراسری پخش می شود به موضوع مذاکرات هسته ای و جمع بندی توافق وین، برنامه های دولت برای ادامه مدیریت اقتصاد و همچنین روابط منطقه ای و بین المللی نیز خواهد پرداخت. روزنامه ابتکار روزنامه ابتکار یک شنبه را به تیترهای دفاع جانانه لاریجانی از توافق هسته ای و مثلث جماران برای
بابک زنجانی های جدید و کاسبان تحریم نقش اول روزنامه های امروز
شفقنا رسانه - شب گذشته، اولین گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور، بعد از توافق هسته ای انجام شد که بازتاب هایی را در روزنامه های حامی و منتقد دولت داشت و هرکس، از ظنّ خود، آن را پوشش داد. اما موضوع جذاب و البته مهم دیگر، آخرین اظهارنظر بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت درباره بابک زنجانی سازی بود که روزنامه ها به آن در یکی از تیترهای اصلی شان پرداختند. روزنامه شرق، تیترهایی زد از هردو موضوع و
روزنامه پاکستانی: تهران، ژنو مشرق زمین
، نباید از کف برود. این مقاله همچنین به اظهارات اخیر 'علیرضا حقیقیان' سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در مصاحبه با برخی رسانه های این کشور مبنی بر شرایط فراهم شده پس از توافق هسته ای برای گسترش همکاری ها و آمادگی ایران برای تامین نیازهای پاکستان به ویژه در زمینه انرژی، اشاره کرده و آورده است: پس از توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5، ایران آماده است با کشورهای دوست از جمله پاکستان روابط تجاری و
تیترهای نخست روزنامه های چهارشنبه
سخنان دیروز وزیر امور خارجه کشورمان در نشست شورای راهبردی سیاست خارجی و همچنین حمایت شورای همکاری خلیج فارس از توافق هسته ای ایران و 1+5، در اغلب تیترهای نخست روزنامه های امروز به چشم می خورد. به گزارش ایسنا، مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز چهارشنبه - 14 مرداد 1394 - به این شرح است: روزنامه آفتاب یزد: خمینی جوان بیاید یا نیاید؟
مجلس باز باشد یا بسته، چه فرقی می کند!؟
سلام علیکم؛ گزارش روز پنجشنبه کیهان با عنوان بررسی برجام، شاید وقتی دیگر را خواندم و به سهم خودم از این بابت که با تیتر کیهان، حساسیت و توقع مردم را از مجلس در موضوع مهم هسته ای بالا بردید، متشکرم. اما در این باره چند نکته گفتنی هست که یادآوری آن را لازم می دانم: 1٫ بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، نمایندگان پس از هر سه هفته کاری در صحن علنی و کمیسیون ها، یک
واکنش رسایی به اظهارات رییس جمهور:روحانی مچکریم !
به گزارش سرویس فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رسایی نماینده تهران در مجلس و یکی از جدیترین مخالفان توافق هسته ای بلافاصله پس از گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در خصوص مصاحبه امشب جناب آقای روحانی نکات قابل تاملی هست که آن شاالله در فرصت مناسب به آن می پردازم. اما دو نکته ای که می توان در همین دقایق اول بعد از اتمام مصاحبه گفت: 1
پاسخ رسایی به درخواست مصاحبه BBC
سلطنت مآبانه که با منتقدانش از سر خود بزرگ بینی مفرط است. معتقدم دولت نه تنها واقعیت های پرونده هسته ای را به مردم نمی گوید که خلاف واقعیت را می گوید اما همه اینها دلیل نمی شود تا در مصاحبه با رسانه هایی که دائما در حال سمپاشی علیه آرمان های این ملت هستند، زبان به گلایه از رفتارهای دولت باز کنم. برخی از رسانه ها و برخی از عزیزانی که عضو این صفحه هستند، ضمن اظهار تاسف از توقیف
دیپلمات های عرب: اوباما می خواهد دشمنی با ایران را کنار بگذارد
روزنامه فرانسوی لوموند، طی تحلیلی به بررسی اثرات این توافق در منطقه پرداخته که می تواند در آینده موجبات تغییرات بالانس قدرت را به وجود آورد. به گزارش گذارنیوز، معتبرترین روزنامه فرانسوی زبان در جهان می نویسد: 14 جولای واشنگتن و تهران توانستند به توافق بر سر برنامه هسته ای ایران دست پیدا کنند. اگرچه ما هنوز در مباحث فنی این توافق متخصص نیستیم، اما به طور قطع اهالی رسانه ظرف دو ماهی که
کنایه معنی دار روزنامه کیهان به روحانی
گفتنی است روز گذشته درست چند ساعت پس از مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور با مردم هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد دولت یازدهم با سه رسانه شاخص منتقد دولت به بهانه انتقاد از توافق وین برخورد کرد. این هیئت هفته نامه 9 دی را توقیف و به روزنامه کیهان و پایگاه رجا نیوز نیز تذکر داد.
اظهارات جدید هاشمی در مورد انتخابات 92 /2050 افق تشکیل اروپای اسلامی/ احمدی نژاد به خندوانه می ...
اروپای اسلامی شکل خواهد گرفت. روحانی صداوسیما را مجبور به پذیرش کرد روزنامه جمهوری اسلامی ضمن تمجید از رویکرد رئیس جمهور در گفت وگوی اخیرش در صداوسیما، از رویکرد این رسانه در قبال توافق هسته ای انتقاد کرد و این پرسش را مطرح کرد که رسانه ملی که باید زبان اکثریت مردم باشد چرا در موضوع توافق هسته ای نگاه مردم را در تحلیل ها و گزارش ها نادیده می انگارد؟ این روزنامه نوشت: گفت وگوی
آنچه در آنتن جام جم گذشت-آفرین چیت ساز اول*
شده اند راهی جز دیپلماسی و مذاکره برای رهایی از این مصائب ندارد. روحانی یکشنبه شب از نقشه راه جریان اعتدال در مسیر عبور از بحران رونمایی کرد و به بیانی صریح گفت که توافق وین اولین میوه نهالی بود که مردم با آرای شگفت خویش در 24 خرداد 92 به صندوق ها ریختند انتخابات دو سال پیش نوعی رفراندوم بود که چگونه باید حرکت کنیم و موفق شویم؛ بحث تعامل سازنده با دنیا و اینکه چگونه باید با دنیا رفتار کنیم، در همان مصاحبه 777 روز پیش گفتم درشت گویی پیروز نمی شود بلکه درستگویی پیروز می شود؛ به همین سبب ما راه منطق و درستگویی را برگزیدیم. *روزنامه نگار **روزنامه ایران/سه شنبه سیزدهم مرداد 1394 ...
بازتاب سخنان رئیس جمهور در رسانه های خارجی
گزارش داد: رئیس جمهوری ایران گفت که کشورش در توافق هسته ای به سه هدف رسید. وی دریک گفت وگوی تلویزیونی اهداف اصلی ایران در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 را دفاع از حقوق هسته ای ایران ، خارج شدن از قطعنامه فصل هفتم سازمان ملل و از میان برداشتن تحریم ها دانست. روحانی این توافق را یک توافق برد- برد توصیف کرد و گفت: سازوکار این توافق به گونه طراحی شده که تضمین شود ایران بازنده نیست
9 دی توقیف شد، بی بی سی در آستانه دریافت مجوز !/ رسایی در پاسخ به تماس بی بی سی : دعوا من و دولت ...
سر خود بزرگ بینی مفرط است. معتقدم دولت نه تنها واقعیت های پرونده هسته ای را به مردم نمی گوید که خلاف واقعیت را می گوید اما همه اینها دلیل نمی شود تا در مصاحبه با رسانه هایی که دائما در حال سمپاشی علیه آرمان های این ملت هستند، زبان به گلایه از رفتارهای دولت باز کنم. برخی از رسانه ها و برخی از عزیزانی که عضو این صفحه هستند، ضمن اظهار تاسف از توقیف نه دی، توقیف هر رسانه ای را محکوم کرده اند
اعتراف تلخ روسای جمهور آمریکا درباره انتخابات
جمهوری خواهان و هم دموکرات ها چشم به این پول نامحدود دارند. اذعان به نفوذ بی بدیل این پول نامحدود در فضای سیاسی آمریکا را باراک اوباما البته به نحوی دیگر مطرح و به آن اذعان کرد. رئیس جمهور کنونی که کمتر از دو سال به پایان ریاست جمهوری اش باقی مانده، جمعه(دیروز) در گفتگوی تلفنی با حامیان توافق هسته ای ایران در آمریکا به ناتوانی خود در برابر میلیاردرها اذعان کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت
کاسبان تحریم کارآفرین بوده اند؟!
گروه استفاده کنیم و نه برای اصلاح، هم جای تقبیح دارد. پرتقال فروشی که گم شد از مصاحبه با پایداری ها نه تنها پاسخی به سوالمان درباره اینکه کاسبان تحریم چه کسانی بودند و چه زمانی ظهور کردند، نیافتیم بلکه پرتقال فروشمان را نیز گم کردیم! اما آنچه مبرهن است این است که دولت حسن روحانی دست کاسبان تحریم را با حصول توافق هسته ای از جیب مردم و خزانه ملی قطع کرد. حال کاسبان
انسداد رسانه های منتقد در کمتر از 12 ساعت پس از سخنان ضدانسدادی روحانی!
"خیبرآنلاین" - کمتر از 12 ساعت پس از گفت و گوی تلویزیونی شیخ حسن روحانی با مردم که در آن از لزوم انتقادپذیری و نیز، پایان انسداد سخن گفت، تحدید رسانه های منتقد وارد مرحله تازه ای شد. به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین" ، طبق اعلام دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، در ادامه مذاکرات و بررسی های گذشته، عملکرد رسانه های مکتوب و الکترونیک درخصوص مذاکرات هسته ای بررسی شد و با توجه به
معمای این روزهای رسانه های حامی دولت
های مستقل، حامی دولت واصلاح طلب در برابر تک گسترده منتقدان دولت بدل شود. اقدامی که سبب خواهد شد توقعات شهروندان از پیامدهای توافق تعدیل شده و برجام را مانند چراغ جادوی علاءالدین نبینند. در صورتی که این رسانه ها به این مهم دست یابند قاعدتا دولت و شخص رئیس جمهور به سلامت و اطمینان بیشتری می توانند از این گردنه مهم تاریخ ایران گذر کنند. مردم نیز انگیزه بیشتری برای حمایت از حسن روحانی در گام های بعدی حرکت او خواهند داشت.
از "کلید بر دهان منتقدان" و "طلبکار ملت" تا "تاسیس بانک سوخت هسته ای"
است. روزنامه "مردم سالاری" نیز با بیان اینکه "ظریف خواستار تاسیس مجمع گفت و گوی منطقه ای در خلیج فارس شد" نوشت: "درخواست همکاری با ایران از سوی شورای همکاری خلیج فارس" *** حالا مردم چه کار کنند؟ روزنامه "جوان" با بیان اینکه "نگرانی به کار نگرفتن بخش خصوصی، اصلی ترین موضوع نشست مردان دولت با اتاق تهران بود"؛ در تیتر یک خود نوشت: "دست های خالی دولتمردان در