سود موسسات اعتباری غیر مجاز هم ضرر دارد! - عصر بانک

عصر بانک ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۸

سود موسسات اعتباری غیر مجاز هم ضرر دارد!

مشتریان موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز که تاکنون باید خطر بر باد رفتن سپرده های خود را تحمل می کردند از این پس باید درصدی از سودی هم که از این سپرده گذاری بدست می آورند، نداشته فرض کنند چرا که باید بابت آن مالیات بپردازند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)