رونمایی از جایگاه جلوس حضرت امام - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۹

رونمایی از جایگاه جلوس حضرت امام

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از جایگاه جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرا(س) با حضور مهندس مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، دکتر جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران،جمعی از مدیران سازمان بهشت زهرا (س) هنرمندان اثر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری و سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)