چون معتقد بودم موسیقی حرام است، به گلها نرفتم/غصه می خورم که چرا نگذاشتم صدایم شنیده شود - آفتاب نیوز

آفتاب نیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۵۲

چون معتقد بودم موسیقی حرام است، به گلها نرفتم/غصه می خورم که چرا نگذاشتم ...

مهدی حمیدی، خواننده یا رب العالمین ی که سال ها در ماه رمضان قبل از اذان مغرب پخش می شد، معتقد است دری که آنها به واسطه سحری خوانی بین بنده خدا و خدا گشودند، با آنچه اکنون هنگام سحر از تلویزیون پخش می شود، بسته شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)