مسمومیت 5 دانش آموز با قرص های غیرمجاز - پارسینه

پارسینه ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴

مسمومیت 5 دانش آموز با قرص های غیرمجاز

مهدی مجیدی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: یک دانش آموز 12 ساله مقطع دبستان همراه خود چند قرص غیرمجاز به مدرسه برده بود که بر اثر مصرف این قرص ها، خودش و چهار همکلاسی اش مسموم و روانه بیمارستان شدند. وی گفت: با تلاش پزشکان وضعیت عمومی این دانش آموزان هم اکنون مساعد است. مجیدی عنوان کرد: علت وجود این قرص ها در اختیار دانش آموزان توسط ماموران پلیس در حال بررسی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)