روزه داری، زمانی برای استراحت دستگاه گوارش است - سلامت نیوز

سلامت نیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۹

روزه داری، زمانی برای استراحت دستگاه گوارش است

سلامت نیوز :یک متخصص تغذیه گفت: روزه داری زمانی برای استراحت دستگاه گوارش است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،علی صفریان ، با اشاره به سیر اتفاقاتی که در هنگام روزه در بدن می افتد، اظهار کرد: در سه تا چهار روز اول ماه رمضان نیاز به انرژی افزایش یافته و پس از آن حدود 20 درصد انرژی کاهش پیدا می کند که این تفاوت ناشی از تفاوت در فعالیت های بدنی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)