کنفرانس همکاری پژوهشی بین ایران و آلمان برگزار شد - خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶

کنفرانس همکاری پژوهشی بین ایران و آلمان برگزار شد

کنفرانس همکاری های پژوهشی بین ایران و آلمان با حضور هیات روسا و معاونین دانشگاه های ایران که به دعوت اتحادیه دانشگاه های آلمان (اچ آر کی) به آلمان سفر کرده اند، 26 مهر ماه در دانشگاه ماربورگ آلمان برگزار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)