شکارچیان کل وحشی در بمو به دام افتادند - همسو نیوز

همسو نیوز ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۴

شکارچیان کل وحشی در بمو به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری مهر ، جهانگیر امیری اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی طی گزارشات مردمی و گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، با 2 نفر شکارچی متخلف زیست محیطی مواجه شدند. وی افزود: پس از توقیف شکارچیان و در بازرسی های به عمل آمده لاشه 2 رأس کل وحشی، 2 قبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی و تعداد پنج فشنگ از آنان کشف و ضبط شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)