برگزاری نمایشگاه خودرو تهران فقط با حضور دو خودروساز - سرمد نیوز

سرمد نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۵

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران فقط با حضور دو خودروساز

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران امسال متفاوت تر از سال های قبل و بدون حضور شرکت های خارجی و تولیدکنندگان خصوصی داخلی برگزار شد. این نمایشگاه فقط با حضور ایران خودرو و سایپا و چند قطعه ساز وابسته به این شرکت ها برگزار گردید ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)