اینکه کسی مالیات ندهد و یا از مالیات فرار داشته باشد، بغی و ظلم است / دولت و مجلس فکر اساسی کنند تا جلوی رانت خواری گرفته شود - شبکه اطلاع رسانی دانا

شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۹

اینکه کسی مالیات ندهد و یا از مالیات فرار داشته باشد، بغی و ظلم است / دولت ...

آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نمازجمعه این هفته تهران اظهار داشت اگر حکومت کالایی را برای مردم تهیه کند و آن را در اختیار زیرمجموعه خود برای توزیع قرار داد و آن زیرمجموعه آن کالا را به صورت آزاد بفروشد و یا اینکه کسی مالیات ندهد و یا از مالیات فرار داشته باشد، این بغی و ظلم است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)