چهار طرح عمرانی در تایباد بهره برداری شدند - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۳

چهار طرح عمرانی در تایباد بهره برداری شدند

فرماندار تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این طرحها را شامل نمایشگاه توانمندیهای هنرجویان نهضت سواد آموزی، آبیاری کم فشار در سطح 48 هکتار مزارع دشت روستای مشهدریزه، کارگاه تابلوفرش ویژه مدد جویان کمیته امداد و بهره برداری از یک واحد گاوداری 50 راسی در تایباد و بخش میان ولایت این شهرستان ذکر کرد. حسین شرافتی راد گفت: با هزینه 12 میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرای این طرحها 20 نفر به صورت مستقیم مشغول کار شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)