نارضایتی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک از نتایج مرحله اول انتخابی - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۴

نارضایتی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک از نتایج مرحله اول انتخابی

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: رکوردهایی که در اولین مرحله انتخابی ژیمناستیک هنری مردان به دست آمد، ملاک اصلی جهت انتخاب نفرات تیم ملی نیست. محمد آذرپی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با علت غیبت جمع کثیری از ملی پوشان در رقابت های انتخابی مرحله اول ژیمناستیک مردان در رده سنی بزرگسالان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)