کشف انواع قرص و داروهای مخدر و قاچاق در عباس آباد - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۵

کشف انواع قرص و داروهای مخدر و قاچاق در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، از کشف 2 هزار عدد انواع قرص و داروهای مخدر قاچاق و روانگردان در این شهرستان خبر داد . به گزارش ایلنا از ساری ،سرهنگ "حسین عبدی"، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروی مخدر و روانگردان توسط متصدیان دو واحد صنفی عطاری در سلمانشهر موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)