گشایش نمایشگاه کیمیای مهر به نفع هموطنان سیل زده - بانی فیلم

بانی فیلم ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۱

گشایش نمایشگاه کیمیای مهر به نفع هموطنان سیل زده

آیین گشایش نمایشگاه بزرگ آثار نقاشی و خوشنویسی جمعه 20 اردیبهشت ماه ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. به گزارش رسیده، نمایشگاه کیمیای مهر به همت کانون هنر ایران و مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود. در این نمایشگاه آثار نقاشی و خوشنویسی هنرمندان برجسته عرصه تجسمی و خوشنویسی به نفع معلولان سیل زده در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)