غرق شدن مرد 60 ساله یزدی در استخر ! - تهران نیوز

تهران نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰

غرق شدن مرد 60 ساله یزدی در استخر !

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: سه شنبه شب مرد 60 ساله ای در عمق سه متری استخر ذخیره آب یکی از گلخانه های دهستان رستاق شهرستان اشکذر، غرق شد. به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهرداری یزد، محمدرضا رحیمی افزود: پس از تماس با سامانه 125، پرسنل امداد و نجات با خودروی غواصی از ایستگاه شماره یک به مهدی آباد رستاق اعزام شدند و پس از 30 دقیقه جست و جو جسد مرد را به بیرون انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)