فرانسه: هیچ چیز نمی تواند بدتر از خروج ایران از برجام باشد - پارسینه

پارسینه ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۵

فرانسه: هیچ چیز نمی تواند بدتر از خروج ایران از برجام باشد

فلورانس پارلی وزیر دفاع فرانسه در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی اف ام گفت که این کشور خواهان تدام توافق هسته ای ایران است. وی افزود: هیچ چیز نمی تواند بدتر از خروج ایران از توافق باشد و 3 کشور اروپایی طرف برجام (فرانسه، انگلیس و آلمان) هرچه که در توان دارند برای تداوم بقای آن انجام می دهند. با این حال، پارلی مدعی شد: چنانچه ایران به تعهدات برجامی خود عمل نکند؛ آن وقت گزینه اجرای مکانیسمی که به (احیا) تحریم ها منجر می شود؛ روی میز خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)