همه بازنشستگان بالای دو میلیون تومان می گیرند - روزنامه شهروند

روزنامه شهروند ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۳

همه بازنشستگان بالای دو میلیون تومان می گیرند

شهروند| هیچ بازنشسته ای کمتر از دو میلیون تومان نمی گیرد. روز گذشته محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با طرح این ادعا گفت: مستمری بگیران به دو گروه تقسیم می شوند؛ گروهی از بازنشستگان حداقل بگیران هستند که افزایش حقوق آنها توسط شورای عالی کار مشخص می شود که امسال شورای عالی کار 36 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)