اخراج 200 مبلغ اسلامی از سریلانکا - روزنامه آذربایجان

روزنامه آذربایجان ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۷

اخراج 200 مبلغ اسلامی از سریلانکا

وزیر کشور سریلانکا در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: این کشور 600 تبعه خارجی از جمله 200 عالم دینی مسلمان را از زمان حملات عید فصح که به کشته شدن 290 نفر منجر شد، اخراج کرده است. وی گفت: این مبلغان مسلمان به طور قانونی وارد سریلانکا شده است، اما پس از عملیات امنیتی انجام شده پس از حملات اخیر متوجه شدند که از مدت مشخص شده در رویداد آنها گذشته است، به همین دلیل جریمه و سپس از این کشور اخراج شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)