شهرداری ها 68 میلیارد تومان اعتبار کمکی گرفته اند - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۶

شهرداری ها 68 میلیارد تومان اعتبار کمکی گرفته اند

سرپرست معاونت عمرانی استاندار اردبیل گفت: شهرداری های استان اردبیل سال گذشته 68 میلیارد تومان اعتبار کمکی دولتی گرفته اند تا بخشی از فعالیت های عمرانی و خدماتی خود را انجام دهند. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مسعود امامی یگانه در نشست با جمعی از شهرداران در اردبیل اظهار کرد: همچنان شهرداری ها با 50 میلیارد تومان کمبود اعتبار روبرو هستند که ما بخشی از این منابع را از طریق ارزش افزوده و کمک سازمان شهرداری ها در اختیار آنها قرار می دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)