محمدرضا و حقوقی که میان فقرا تقسیم می کرد - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۳

محمدرضا و حقوقی که میان فقرا تقسیم می کرد

جی پلاس منصوره جاسبی: آن روزها حقوق محمدرضا(1) دو هزار تومان بود که آن را به چهار قسمت تقسیم می کرد یعنی پانصد تومان برای خانواده خود و سه قسمت دیگر برای سه خانواده فقیری که در دزفول(2) زندگی می کردند و روشش هم اینطور بود که پولها را داخل پاکت می گذاشت و روی آنها می نوشت از طرف نماینده امام و بی آنکه خود به در خانه آنها برود پاکت ها را به همسر می داد و او به دستشان می رساند و آن خانواده ها گمان می کردند که این پول از طرف امام برایشان رسیده است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)