حس استغناء مسئولان در جمهوری اسلامی،نیم نگاهی به وزارت امور خارجه - آناج

آناج ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۰

حس استغناء مسئولان در جمهوری اسلامی،نیم نگاهی به وزارت امور خارجه

می پرسیدید که ما در وزارت خارجه می خواهیم بسته ایی تهیه کنیم و شما ما را در "ارائه بسته پیشنهادی" از منظر روانشاختی و زبانشناختی و جامعه شناختی یاری کنید. اما ایشان و بسیاری از سیاسیون چنین نخواهند کرد زیرا آنها خود را عقل کل می پندارند و این یک حس استغنای عجیبی به آنها داده است که مشاورت را امری مذموم می انگارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)