دیپلماسی فرهنگی را با شاهنامه می توان به اوج رساند - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۹

دیپلماسی فرهنگی را با شاهنامه می توان به اوج رساند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز اگر همتی به اندازه یک هزارم تلاش های 30 ساله فردوسی داشته باشیم، دیپلماسی فرهنگی را با شاهنامه می توانیم به اوج رسانیم. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان؛ دکتر جعفر مروارید که صبح امروز؛ بیست وسوم اردیبهشت ماه، در افتتاحیه همایش بین المللی شاهنامه در گذرگاه جاده ابریشم سخن می گفت، پیرامون این اثر فاخر اظهار کرد: امروز اگر همتی به اندازه یک هزارم تلاش های 30 ساله فردوسی داشته باشیم، دیپلماسی فرهنگی را با شاهنامه می توانیم به اوج رسانیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)