نیروگاه گازی خلیج فارس به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد - خبرگزاری اقتصادی ایران

خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۱

نیروگاه گازی خلیج فارس به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی گفت: در جلسه مشترکی با سازمان خصوصی سازی، واگذاری نیروگاه برق خلیج فارس به سازمان تامین اجتماعی در قالب پرداخت بدهی دولت، نهایی و نیروگاه به این سازمان واگذار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)