مرحله دوم لیگ بسکتبال جوانان کشور آغاز شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۲

مرحله دوم لیگ بسکتبال جوانان کشور آغاز شد

حمید کیان ارثی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مرحله دوم لیگ بسکتبال جوانان کشور که جایگزین لیگ ملی فصل گذشته شده آغاز شد. وی افزود: این مرحله از رقابت ها در 6 گروه چهار تیمی در سراسر کشور در حال پیگیری است که از هر گروه دو تیم صعود و به مرحله بعد راه خواهند یافت. نماینده فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: در مرحله بعد 12 تیم در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت خواهند پرداخت و قهرمان لیگ بسکتبال جوانان کشور را مشخص خواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)