در دیدار دو نماینده زن مجلس با رییس قوه قضاییه چه گذشت - پانا

پانا ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۴۱

در دیدار دو نماینده زن مجلس با رییس قوه قضاییه چه گذشت

تهران (پانا) - دو نماینده زن مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس قوه قضاییه نظارت ویژه بر شرایط زنان زندانی به ویژه در قرچک و اوین را خواستار شدند. در اطلاعیه مشترک طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی با اشاره به دیدار آنها با رییس قوه قضاییه آمده است: اوایل امسال بود که در دیدار مشترک نمایندگان مجلس و رییس دستگاه قضا از ایشان تقاضای ملاقات داشتیم. روز پنج شنبه این مهم انجام و با حجت الاسلام رییسی دیدار داشتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)