ادامه تحریم ایران به ضرر منافع استراتژیک امریکاست - تیک

تیک ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۱

ادامه تحریم ایران به ضرر منافع استراتژیک امریکاست

روزنامه غیرحزبی دی هیل چاپ واشنگتن با انتقاد از سیاست امریکا در محدود کردن تجارت شرکت های امریکایی با ایران نوشت: واگذار کردن بازار پویا و در حال ظهور 80 میلیون نفری ایران به اروپا و آسیا موجب آسیب دیدن منافع استراتژیک امریکا می شود. در این گزارش تاکید شده است با وجود حل اختلاف هسته ای چندین ساله بین ایران و امریکا، دولت اوباما اعلام کرده که امریکا به دنبال روابط اقتصادی با ایران نخواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)